I DON'T CARE IF YOUR WORLD IS ENDING TODAY



source

Vaknade någon annanstans än hemma med en otrolig smärta i min ena höft. Hade försovit mig, led av sömnbrist och kände mig snuskigare än på år och dagar. Ändå kändes allting relativt bra och för att det skulle bli ännu bättre så gosade jag ner mig i en fåtölj på altanen hos han jag vaknade upp hos, med en cigarett.

Sprang sen till bussen, handlade lite åt teatern och åkte sedan hem igen. Nu har vi käkat en god lunch och ska snart pilla i en dvd. Senare ikväll åker vi upp till skolan och myser runt lite på estetafton. Det känns bara som att det börjar gå bra igen nu, jag vill verkligen gå upp på morgnarna och jag njuter av livet.

Så alla ni som läser, jag hoppas att ni mår lika bra som mig för jisses vad skönt det är. Bekymmersfria dagar nu inför studenten, så får man ta itu med skiten sen haha.
Och om 4 dagar åker jag till Tyskland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0