YOU JUST KNOW ME OUT

Jag är så trött så att det gör ont i varenda liten del av kroppen, och ändå är det snart dags för mig att gå till bussen. Mår fortfarande inte sådär som jag vill göra just nu, även fast solen skiner ute och det inte alls ser ut att vara speciellt kallt. Idag tänker jag nog i alla fall dissa vinterjackan och faktiskt köra på skinnjackan och någon stor fluffig halsduk. Då kanske vårkänslorna kommer krypande trots allt! I Gävle har det snöat de senaste dagarna, men här har vi klarat oss faktiskt.

Nej, nu ska jag gå ner och käka någon hårdmacka med ost och hoppas på bättre tider. Jag hoppas att ni får en mysig och trevlig dag i vårsolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0