HAN SOM TUGGAR MED ÖPPEN MUN DÖR

IKVÄLL IKVÄLL IKVÄLL!

Känns bra att jag ska iväg till Uppsala runt tre med personen som jag allra mest älskar att vara med, min bästaste bästa vän Elin. Ikväll ska vi hinka i oss bira, släppa taget om våran strukturerade vardag och bara dansa för kung och fosterland till tonerna av underbaraste Slagsmålsklubben.

Vi har tillsammans redan sett detta makalösa band, efter en tung arbetsdag på arvikafestivalen 2008! Jobbkläderna var fortfarande på, men längst fram vid kravallerna i mitten stod vi, inne på apollo. Helvete, måste då medge att det var en av de bästa konserterna i mitt liv samtidigt som en av de sämsta. Vet givetvis att man brukar bli jävligt pressad på konserter, men det här var extremt! Snälla, jag har stått näst längst fram på Marilyn Manson, längst fram på Nine inch nails, längst fram på KoRn - jag vet vad jag snackar om! I dagar efter slagsmålsklubben hade jag mörkröda och inåtbuktande märken där min bhbygel gått och kroppen bultade som efter en riktig fight. Eftersom att jag är så kort så blir det ett otroligt tryck på just bygeln, då den precis träffar kravallerna. Helvete säger jag, men fan vad värt det var!

slagsmålsklubben arvika 2008




Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

sv: Men iof finns det ju inte många stora band i Finland, så det är inte så konstigt att dom är en av de stora ;)

2010-03-10 @ 15:26:49
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

ha så KUL :D

2010-03-11 @ 16:30:40
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: et

Längtar du också efter Arvikafestivalen?



De värmländska skogarna och sommaren kan tyckas ligga långt bortom horisonten.

Snön vill aldrig smälta och kl 3- raggen på krogen kan inte jämföras med ditt senaste festivalhångel.

Men frukta inte, skogsfestivalen kommer till stan!

För att lätta upp stämningen och dra igång peppen så bjuder vi gedigna och nyfrälsta festivalbesökare på en grym Arvikaförfest mitt i Stockholm genom att ta över stadskärnan för en kväll. Låt tiden stanna upp, grabba tag i närmaste liggunderlag och njut till tonerna av någons gamla bergsprängare.



Dra på dig dina skitigaste brallor, packa tältet, spritköket, gitarren och solstolen.

Ta kompisen och bärsen under armen och ramla iväg till Karl Johans torg (vid Slussen) kl 17.00 den 31/3.

Där väntar leran, natten och festivalhänget.

Ragga upp gamla festivalpolare eller skaffa nya på plats

Bästa campet belönas med fint pris.

Som alltid på Arvika så bjuds det på spex, tokerier, galenskap och nattliga upptåg.

Va där eller va reaktionär.



Och det bästa med hela kalaset är att det kostar gratis, precis som den goda friluftsluften som skall insupas tillsammans med en 2,8:a

2010-03-12 @ 15:39:32
Postat av: Avarquare

Slagsmålsklubben har jag aldrig hört talas om, men det låter som ett roligt gäng :D<3

2010-03-12 @ 16:22:57
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0