SEALED WITH A KISS




Behöver jag ens säga något mer än Getaway rock festival?


(klicka på bilden för att komma till hemsidan)

Jag menar herremingudjissesamalia! Tror att alla är lika imponerade som jag är över deras line-up so far och den verkar fyllas på i en hiskelig fart med en massa riktigt stora och suveräna akter! Eh, jag kanske inte ska säga någonting dock - jag var redan impad vid första släppet när de hade släppt Deathstars haha! Jag förväntar mig att alla personer som läser min blogg där ute är smarta nog att redan idag köpa biljett till denna kickass festival som äger rum i Gävle den 8-10 juli. Biljetter kan du köpa här!

Dessutom så kan jag ge er ett litet tips
Håll utkik på hemsidan och facebook den närmaste framtiden!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

man är ju inte liiiiite sugen på att dra på getaway! så grym lineup,

2010-03-31 @ 22:35:37
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag har ingen aning om hur jag ska få pengarna att gå ihop, men på något sätt lär jag hamna på Getaway Rock...

2010-03-31 @ 23:07:45
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Gisela

Hej!



Mitt namn är Gisela och driver IAMX Scandinavian Street Team. Såg att du skrivit om bandet tidigare och därför vill jag bjuda dig att joina oss!

Vi har precis börjat och just nu håller vi på att rekrytera drivna och ambitiösa människor som är lika entusiastiska att hjälpa bandet lyckas som Vi är. Mer info kommer komma inom kort. Vi kommer att ha massor med tävlingar med många fina priser för de som vill hjälpa promota bandet.

Om detta låter kul och intressant maila mig så skickar jag mer info.



Med vänlig hälsning

Gisela Sotomayor

2010-04-02 @ 20:35:47
Postat av: [lisa bjernhagen]

Nej alltså man vill ju dit minsann!



sv: Jaså okej. Nej man får ju göra precis hur man vill, men rökning innebär ju dock inget positivt för en :) Kanske det mentala då, men kroppen tar ju tyvärr stryk som fan. Men det är ju bra att du tänker på att 'ta avstånd' från andra då du gör det iaf!

2010-04-04 @ 16:29:31
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0