OUR LADY OF SORROWS

Jag kan knappt skriva just nu och ärligt talat så rinner tårarna ner för mina kinder. Tänkte bara kika in lite snabbt på MCR's hemsida för att kolla läget med den nya cdn, hur långt dem kommit och så. Vad möts jag av, jo denna rubrik:

One chapter ends and another begins..

Det är med hjärtat i halsgropen jag läser vad Frank skrivit, nervositeten bara sprider sig i hela kroppen och hela rummet bara snurrar när jag inser vad som faktiskt har hänt - Bob Bryar har lämnat My chemical romance. Ingen anledning nämns och hittils har jag inte lyckats hitta någon anledning någonstans heller, but I guess he had his reasons.

För att lätta upp stämningen skrev han även detta i slutet, det jag egentligen var ute efter att läsa:

"We also wanted to give you all a quick heads up on
how the record is progressing. We have been writing
some very powerful new songs so this week the four
of us entered the studio once again, and what has
been ending up on tape each night is some of the
most exciting and honest work we have ever created."


Det verkar bara vara crap som drabbar grabbarna just nu eftersom att i början av februari blev de tvugna att ställa in konserter pga sjukdom. Gerard hade fått halsskador som turligt nog skulle läka, men doktorn ansåg inte att det var okej att sjunga på ett tag. Bandet skyller på alla cigaretter & allt kaffe, haha lovely.

There's only one thing left to say, I will miss you Bob!


Kommentarer
Postat av: ROXANNE

oj vad du har spexat till i din blogg då ;>

2010-03-17 @ 10:15:29
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0