ORANGE COUNTY BLOND AND BLUE


Det finns faktiskt några reklamfilmer som jag är lite småledsen över att de inte går på svensk tv, nämligen old spice's reklamer. För er som inte vet är old spice ett lite smått ironiskt märke som producerar skönhetsprodukter för män, som duschcreme, aftershave osv. Min pappa har alltid användt old spice vad jag vet, och lukten är väl helt okej. Jag är inte hundra procent insatt i ämnet så jag ska inte säga någonting, haha. Men i alla fall - tillbaka till reklamfilmerna. Istället för att prata mer om dem så lägger jag in några nedan, så att ni kan kika själva hoho.







Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

sv: haha, har inte hjärna att hålla koll på alla städer i Sverige och suger dessutom på geografi and stuffs ;D

2010-03-18 @ 17:22:39
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0