MY FIRST LOVE, TOUCH MY HEART FOR THE FIRST TIME

Nu tänker jag berätta någonting stort för er kära läsare!
Härmed har jag nu officiellt tagit bort min blogg från
kategorien metal i bloglovin's system!


Varför? Finns en enkel förklaring - min blogg handlar inte endast om metal, inte ens främst om metal längre. Nu kan ni finna den under kategorien "allmänt om musik" eftersom att det är väl så det ligger till? Jag skriver om den musiken jag är into just för tillfället, och det kan variera från lady gaga till behemoth till darin - så varför låtsas som att jag är värsta coola rockbruden som tar på mig själv till bilder av randy blythe och simon cruz?

Haha, nu kanske jag inte ska gå till attack mot folk, så jag lugnar ner det ett snäpp. Det är bra att det finns folk som bloggar om allt möjligt, variation är väl det som vi alla vill åt. Så det är självklart att det är underbart med tjejer och killar som bloggar främst om metal, jag är bara inte en av dem längre. Dessutom får folk tänka på att det inte ska gå till överdrift, vilket jag anser att vissa är på väg mot. Kan även säga att jag håller med Lisa i det hon skrev för någon dag sedan, till hundra procent!

Nu när jag blivit såhär cool och mångsidig så tänker jag skriva om precis det jag vill, precis det som faller mig in just för dagen. Tror att det kommer att bli mycket roligare att läsa då, när jag inte måste hålla mig inom en speciell ram. Jag planerar att bli mer personlig, mer mångsidig och mer pinsam - för ni skulle bara veta hur flamsig och pinsam jag är irl. Haha, ni som känner mig vet! Dessutom tänker jag satsa på att bli rak som en jävla planka och verkligen speak my mind, säga som det är och vara ärlig till tusen. Inget mer lallande och ingen mer försiktighet, from now on är jag mig själv!

Jag hoppas verkligen att ni stannar, även fast jag inte är lika cool längre (HAHAHA) eftersom att det kommer garanterat att bli roligare att läsa min blogg nu. Kan börja med att erkänna att jag är smått pedo since this guy gives me butterflies in my fkn' stomach:



okej, kanske inte pedo - men pls, the dude's born 1994! Geez..

Kommentarer
Postat av: Eleonor

jag vet vad du menar. han är så söt hahah

2010-03-16 @ 21:29:31
URL: http://www.mondoblog.se/eleonorlindvall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0