I SHOULDA LEFT MY PHONE AT HOME CAUSE' THIS IS A DISASTER

- Nej, jag tänker inte börja aggra och skriva långa haranger om hur kasst det var att Anna Bergendahl vann melodifestivalen i år. Hon vann för att svenska folket tyckte att hon var bäst, vad spelar det då för roll om små töntiga bloggerskor som inte finner något annat än metal värt - klagar över att hon var kass och att Sverige suger? Skrattretande bara.

- Nej, jag tycker verkligen inte att bullet for my valentine's nya video är kickass, snarare fail-ass som fan. Inte alls lika bra som något från the poison och verkligen inte som något från scream aim fire, bara crap. Sen tänker jag gå emot er alla ännu en gång, och säga att omslaget till det nya albumet "Fever" (som kommer ut 27 april) är totalt jävla skitsnyggt! Jag älskar färgerna, älskar motivet och jag älskar VERKLIGEN handen. Punkt!


- Nej, jag tycker inte att det är okej att skinnjackor i MC-modell blivit super hot hot HOT just i år när jag faktiskt för första gången har råd att köpa en. Detta betyder givetvis (så töntig som jag är) att jag väljer en annan vår/sommarjacka i år.

Det enda som jag faktiskt är superpsykat överlycklig för just nu (och har varit de senaste dagarna) är som ni kanske redan har kunnat gissa, Lady Gaga's nya video till en av de bästa låtarna ever; Telephone! Jag har nog kikat igenom videon 10 gånger och den blir bara bättre och bättre för varje gång. Ni minns väl hur jävla hyper jag var över videon till bad romance? Geez, videon till Telephone är tusen gånger bättre, helt obeskrivligt!

"But you can still see the crack in that motherfuckers reflection"

Kommentarer
Postat av: ROXANNE

vad roligt gumman, jag har jag snackat med timo personligen, han är så trevlig :) hälsa från mig;)

2010-03-16 @ 10:17:57
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: LINA*

videon är helt jävla awsome

2010-03-16 @ 12:59:26
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0