CLOSE YOUR EYES, IT'S OKAY TO REST NOW

Imorgon åker jag till Gävle nästan direkt efter skolan, hinner i princip bara hämta min väska och slänga i mig lite käk. Vet inte riktigt hur det blir med bloggande i helgen, lär nog ha ganska fullt upp. Har några finfina inlägg förberedda dock, som jag skrivit när jag haft lite extra mycket inspiration (lika bra att spara några inför regniga dagar). Just nu blir det inte mer i alla fall, då jag tänkt gå och lägga mig. & hörs vi inte mer i helgen så önskar jag er alla en mysig helg!

jag bjuder dessutom på en alldeles för gammal bild på mig
snyggare brud fick ni leta efter, haha!

(observera sugmärket på armen, wtf?!)


OMFG! bra musiksmack, bortsätt från typ... all skit du har med rensång men iaf 4bra band =) (all shall perish, Parkway drive, SS, The red shore! :D och söt va du också.. sicken tjej! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hejsan :)

Allt bra idag?

önskar dig en trevlig Torsdag.

2010-03-25 @ 08:27:38
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: sandra

svar:jotack helt ok:D

tack"

2010-03-25 @ 11:13:16
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0