The business of paper stars

Till alla töntar som åker på peace & love:

Jag hoppas att ni kommer hem med klamydia & skrumplever, eftersom att det är det som den äckliga jävla festivalen går ut på.

Om jag ska förklara mig något så åker närmare 80% av mina vänner på peace och ingen verkar ens bry sig ett dyft i musiken. Det är inte festivalen i sig som fått mig  att hata peace, nej - det är folket som åker dit. Jag vet att fylla och sex är en stor del av själva festivallivet, men ni som verkligen taggar detta och endast detta - jag misstänker att ni har allvarliga problem, och inte en allt för fin plats i mina ögon.

Festival handlar om musik, ingenting annat. Därför tycker jag åtminstone att man ska ha en tanke på att kika band när man åker, okej?

Och det var allt från mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag håller med! jag ska på peace i år för att jag är intresserad av banden!!! jag menar ville åka på festival men peace var den enda festivalen med det största utbudet av det jag ville se :) annars hade jag absolut inte åkt dit!

2010-06-27 @ 17:01:50
Postat av: Alexandra

Jag planerar faktiskt, egentligen, att se många fler band än vad jag låtsas om, haha.:> Så hoppas jag inte är allt för låg i dina ögon.;*

2010-06-27 @ 17:23:49
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Anonymuss

Bra skrivet!

2010-06-27 @ 22:21:24
Postat av: Tältknullare

Sist jag kika så handlade väl festivaler om vad man gör de till? alla faktorer inblandade. Free spirit skulle man kunna säga.:D

Hur najs är det när folk springer fram och tillbaka till olika spelningar och bara kikar på banden i 3 min för att kunna säga "jag har sett dom!"?

Bottom line: gör vad fan man vill:P

2010-06-28 @ 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0