Scream for me rock am ring


ryanair från skavsta till frankfurt hahn, glada tjejer



ja, precis. hehe



tältkamrat, joseph



första bandet vi såg - stort tyskt band aka H-blockx



Vi frös och såg KISS, det var coolt



Ni skulle bara veta hur varmt det var!



Centerstage - största scenen, som här ser skitliten ut - men på riktigt såg
helt jävla gigantisk ut. Airbourne ska lira här!



Sen såg vi Whitechapel, goa grabbar!



Och dem där jävlarna är fan överallt, till och med i Tyskland :(



Sen såg vi Kate Nash, som tappade texten och var allmänt kickass!



Vi såg också heaven shall burn, tyskarna gick berserk!



Jag var solbränd, men glad! Kolla min nya snygga tröja liksom!



Vi såg gogol bordello, inte vad jag hade väntat mig - men ändå bra.



As I lay dying var bra som vanligt, och FAN vad mycket folk som kikade!



30 seconds to mars!


Nej, nu blev det för mycket bilder. Slänger nog upp resten på facebook!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sateeee vad nice! :D

2010-06-19 @ 14:28:33
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: helena

Okej, känner mig rätt random som kommenterar men, FASEN VAD FRÄNT! Har velat åka på Rock am ring flera år men inte kommit iväg. :C

2010-06-23 @ 23:33:00
URL: http://lyvani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0