Say good night to gravity

 

Blir Getaway nu till veckan, men inte riktigt så som det var tänkt från början - utan, jag kommer att jobba. Men jag har arbetat på festival tidigare, som jag skrev igår (arvikafestivalen 2008) och det var riktigt roligt.

 

Att jobba är en otroligt rolig upplevelse när du får se allt som händer bakom och vara en del av allt. Har du tur får du även sneaka in backstage och träffa några sköna lirare! Minns på arvika så skulle en del av vårat gäng (jag jobbade på områdesstäd) gå iväg och hämta sopsäckar från backstageområdet vid största scenen, vintergatan. Ena killen var ett riktigt hardcore håkan hellström fan, och vem möter han där bakom? Jo, självklart mannen himself - håkan! Han kom tillbaka som i trans, haha.

 

Så jag kommer att jobba på torsdagen och fredagen under getaway rock festival som områdesvakt. Kommer väl smyga runt och slänga ut dem som inte betér sig som dem ska osv. Jag fick sådana tider att jag kommer att kunna se sonic syndicate på torsdagen, men kommer att missa devildriver och raised fist. Men det är lugnt, resterande band jag vill se spelar på lördagen och då är jag helt ledig!

 

Har ni lust att jobba på Getaway? Det finns fortfarande platser kvar, så gå in på hemsidan och fyll i formuläret om att vara volontär nu på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0