I've never been quite so fucking deep in

Nu ska jag duscha och smyga mig ner i sängen för att drömma om och peppa arvikafestivalen. Har precis fått sms från Sofie som skrev att hon är där, och det hade jag inte ens väntat mig - så just nu spritter det i hela mig av lycka! Jag kan inte säga mer än att jag är helt otroligt peppad! Har jag lite tur så stöter jag även på Emma bland alla glada festivalare. Det ska bli mer än underbart att få träffa alla i camp fritzl imorgon och några möter jag redan på festivalbussen som avgår från Gävle runt 8.

Uppdateringar i bloggen som sagt, jag tror inte att det blir så mycket av det i år. Jag vill spara så mycket batterier som möjligt i min mobil (som jag skrivit tidigare) så jag vet inte riktigt hur det blir med bloggning. Något inlägg kanske jag kan skicka iväg i alla fall, så ni får något trevligt att läsa när jag är iväg och roar mig.

När jag kommer hem kommer en full uppdatering i alla fall!


arvika 2008, bild tagen från malin svedbergs facebook


arvika 2009, bild tagen från malin svedbergs facebook


arvika 2009 - the sounds, bild tagen av mig

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

sv: Åhå! Jag såg inte dig tyvärr, men ja jag hade rätt kul om man inte räknar med offertiden jag satt i skuggorna och käkade hamburgare, haha!

2010-07-14 @ 15:24:58
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0