Cut deep into the flesh, ride the spikes


Blev ingen hemfärd igår, då jag stannade över natten i Gävle. Imorse vinkade jag av Felix och hans vänner när de begav sig till sin första arbetsdag på Getaway rock festival, som verkar vara helt okej hittils. Har dock hört lite klagan på att det är varmt och jag vet precis hur de känner sig. När vi jobbade i städ på Arvika 08 så var vi utomhus hela dagarna och skuggan var nästintill omöjlig att finna. Jag hade aldrig varit så brun i hela mitt liv, fast jag slog det ganska rejält nu när vi var i Tyskland haha.

Imorgon kl. 10.00 börjar mitt första pass på Getaway som områdesvakt! Jag taggar som ett as faktiskt, då jag alltid varit intresserad av arbetet bakom festivaler/konserter osv. Tyvärr så lär jag ta ett tåg som går från Iggesund runt 6 på morgonen för att hinna i tid, det känns inte allt för peppt.

Nu ska jag fara iväg till stan med min älskade mamma och prompt tvinga henne att stoppa i Terminal bliss cd'n i bilen, lite klass lär vi ju åka i! (Dessutom peppar jag såklart älskade Deathstars på lördag, YESSS!)

Over and outtttt.

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

sv: Kanske vi gör, haha! ;D

2010-07-07 @ 16:17:40
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: helena

Okej, avundsjuk. Getaway ville jag också på, hade dock inte råd. :C

2010-07-08 @ 01:55:32
URL: http://lyvani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0