YOU STUPID MOTHER-FUCKER


Med mindre inlägg följer mindre besökare, vilket är lite tråkigt. Men imorgon åker jag hem till mitt igen så då kanske jag börjar skriva lite mer här i världens bästa blogg, eller va? haha

Var nyss iväg i vinterrusket för att köpa chips och dip, sjukt värt måste jag då säga. Ikväll/inatt väntar wowspelande med min söta boyfriend, mys på hög nivå! Hoppas att alla har ett mysig jullov och att ni njuter av den kommande - sista veckan lika mycket som jag tänker göra.

låten som går 24/7 på krogen atm;




Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där låten börjar jag bli lite trött på, haha x)

2010-01-02 @ 23:50:43
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Malin

den där låten vill jag mest bara slå på när jag hör den nu. uffa.



OCH DUDUDUDU; så fort du kommer hem vill jag se bilder från 25;e

2010-01-03 @ 10:10:05
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0