MISERY, COME AND FIND US

Okej, jag ljög i mitt tidigare inlägg - jag kunde inte hålla mig från bloggen ändå. Ska ta bussen tillbaka till stan för att träna runt kvart i fyra, så jag hinner med att blogga lite, käka lite mellis och plugga.. tror jag!

Föresten, totally random - men om jag fick fick förändra EN endaste sak på hela min kropp just nu, så skulle jag förvånansvärt inte alls hugga bort en del av magen, nej - jag skulle förlänga min lugg till längden den hade innan jag klippte raklugg. Jag hatar raklugg! Blir alltid hemskt när jag klipper raklugg! VARFÖR FINNS RAKLUGG? Fan alltså..

Eh, men om ni inte orkar lyssna på mitt gnäll om min lilla fjuttiga raklugg så kan väl alla rockers där ute ta och lyssna på några grymma musiktips, eller hur?






click them and check them out!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ohh, 69 eyes, minnen!<3

2010-01-14 @ 16:52:15
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Fredrika

åh 69 eyes... konserten i sthlm i onsdags var... otrolig! :D det är nog inte alla som har smekt Jyrki's ben.... ;) haha! fett stolt! ;)

2010-01-15 @ 15:56:15
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0