MAY ANGELS LEAD YOU IN

Jag har spenderat helgen med min fina Felix och har inte lagt så mycket tid på internet över huvud taget, därav den ouppdaterade bloggen. Vi har kikat igenom två Harry Potter filmer, lagat mat tillsammans, pussats, varit iväg och kikat på våra kompisar som spelat (arrows overseas -> myspace) och badat skumbad.

Imorgon börjar en till skolvecka of doom, men det kommer att bli den lugnaste sedan jag började. Jag har inget prov alls, men några inlämningsuppgifter som fortfarande släpar efter - som kommer att vara klara i slutet av vecka. Ser fram emot nästa vecka, då jag kommer att vara klar med det mesta och kommer att få en riktigt lugn vecka med bara ett prov.

Alldeles för trött för att sitta här mer, men den här veckan lovar jag att bloggen ständigt kommer att uppdateras! Och till helgen som kommer åker jag till Stockholm för att kika all shall perish, bleeding through, machine head samt hatebreed tillsammans med Felix och Johan. Kommer att bli sjuuuukt fett, och om mms-bloggningen fungerar som den ska - får ni följa med på sätt och vis! ;D

Hoppas att ni har haft en rockin' weekend people!



marta of bleeding through, nam nam!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

riktigt snygg bild!

2010-01-25 @ 21:48:42
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0