-




Nu var det ett litet tag sedan jag var ner på Maxim och minglade med fina artister, tog vimmelfoton och hjälpte till med diverse saker. Atmosfären på Maxim är helt makalös och alla de människor som jobbar bakom är helt otroliga, både att "arbeta" med och umgås med. Att vara nere på Maxim är inte bara ett "jobb", utan det är även dagar för mig där jag dels får göra sånt jag älskar och dels umgås med likasinnade och helt sjukt snälla människor. Allt jobb de lägger ner på att få Maxim & Gävle på kartan, både som ett sjukt nice konsertställe och även som ett ställe för sprudlande nycirkus, är beundransvärt.

Det kommande året ser ut som ett ljust år för Maxim då vi redan har stora bokningar som U.D.O och the soundtrack of our lives och det droppar bara in fler och fler namn på konsertlistan. Nyfiken på vilka evenemang det kan dyka upp inlägg, mingel och bilder från i framtiden? Don't fear - the kalendarium is here!


Gå med i gruppen Maxim Gävle på facebook!

Kommentarer
Postat av: Isa

Älskar hur du skriver söt :)



Det är åldersgräns, erkänn!

2010-01-12 @ 21:45:03
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! För en tid sedan läste du min novell ”Officiell Kärlek” på www.robertpattinson.se och jag tror att du gillade den. Nu ville jag bara säga att det finns inte en fortsättning men väl en början på den novellen på min blogg: www.tovansnovell.blogg.se

Välkommen in att läsa den och andra noveller!



Kram Jenny

2010-01-13 @ 09:42:32
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: tack sötis! :D <3

2010-01-13 @ 14:00:55
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv. det är det? :D haha okej! ja visst är dom :o ååh, nej vad irriterande... :<

2010-01-13 @ 17:49:19
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0