GIMME GIMME BLOODSHED

Och ja föresten, till alla er som inte tycker om Rammsteins nyaste album: Ni har fel!

Allvarligt, det kan vara den bästa albumet jag någonsin har lyssnat på. Jag kan inte ens räkna ihop hur många gånger jag har lyssnat igenom specialversionen som jag fick av Felix i julklapp och nästintill alla låtar är hur snuskigt bra som helst! Dessutom har de släppt en till video för inte allt så länge sedan till låten "Ich tu dir weh" som du kan ta dig en titt på här! (en av de bästa låtarna på albumet, om man nu kan välja någon som är bättre än den andra).

& som jag sagt förr om det fortfarande är oklart - jag tycker att videon till deras "pussy" är jävligt grym också, även om det är i det grövsta laget. Men vafan, vad förväntar ni er av ett gäng äldre tyska män? PLEASE, jag har väntat på det där länge.

Kommentarer
Postat av: Frida

vi har inte fel :) vi har bara anorlunda musik smak

2010-01-14 @ 18:05:09
Postat av: Bumbi

Vet bara att jag tar avstånd från deras porrvideo. Tycker det var riktigt dåligt av dem. Har inte hört albumet, så det kan jag inte säga nåt om.

Sv: Tack! Du går ju teaterlinje! Gud va kul! :D Hur länge har du hållit på med teater? Håller du på med musik också?

2010-01-14 @ 19:31:11
URL: http://annabumbi.blogspot.com
Postat av: Linda

sv frida: syftade mer på sånna som alltid lyssnat på rammstein och börjat rata dem för den nya skivan :) men var nog lite otydlig :c

2010-01-14 @ 22:04:00
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Avarquare

haha håller med dig stenhårt!!!! :D

Mehr är nog skönast tycker jag faktiskt ^^ (Y)

2010-01-15 @ 09:57:51
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0