FRIGOLITFABRIKEN

Jag kan ärligt säga att jag inte alls bara lyssnar på metal, även om det kanske är det man tror om man bläddrar igenom min blogg. Jag är verkligen wide open för alla sorters musik (förutom möjligtvis hiphop, dansband & country) och ger verkligen allt en chans.

En speciell sorts musik som jag lyssnar på i år och dár, är elektronika/bitpop/blipblop/tvspelsklirr/kisskiss/hehehiahiehi ja, you get the point - kärt barn har många namn. Jag kan sitta i timmar och bara låta hela mitt rum fyllas av den mysiga och glada stämningen av t.ex. slagsmålsklubben. Hur mysigt som helst I tell you!

För er som inte alls vet vad jag snackar om, alternativt inte lagt ner så mycket tid att lyssna på those craaaazy tunes - så kommer här några alldeles för überbra tips. Och för er som bor i Hudiksvallsområdet: ni ska befinna er på folkan den 5 februari om ni är intresserade av mysmusiken jag nyss snackade om, eftersom att B.M.C har anordnat "hudiksvall i 8-bitar" där, just alldeles då. Vilka kommer dit? Jo, det kan du läsa om på evenemangets facebooksida -> alldeles här.





Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: åh, passionsfrukt luktar ju så jäkla gott :D

2010-01-19 @ 16:34:38
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Postat av: Fredrika

jag känner igen mig i det du pratar om! Jag är också jätte-öppen för många musikstilar, trots att metal passar mig bäst och alltid kommer att vara min huvudgenre! dansband får jag dock migrän och panikkänslor av, hahah.



sv: tack så mycket! :D jag trivs väldigt bra i mitt hem. Det var kul att du delade med dig lite kring ditt hem och jag förstår, fokusera på plugget å flytta helhjärtat när det är över! :D haha.

jag är med på det med massa prylar i rummet, men jag brukar intala mig själv att alla dessa prylar finns där av en anledning, inte bara att de är fina. Utan att alla berättar en historia, det är dem som gör att vårt rum blir personligt ;D :*

2010-01-19 @ 20:58:47
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: Bumbi

Sv: I know! Har aldrig sett dem live, men är bekant med Skinny och Erik. Det kommer bli grymt :)

2010-01-19 @ 22:42:24
URL: http://annabumbi.blogspot.com
Postat av: Avarquare

sv: haha ja dom är awesome XD hon välte ett glas med dom - skillat ^^

aw tack så mycket , glad jag blir <3;*

2010-01-20 @ 11:00:21
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0