DON'T SIT THERE BROKEN HEARTED

Träningen dödade mig totalt! Jag har inte varit sådär svettig sedan.. ja, någonsin? Haha, men skönt var det och det ska göras om tillsammans med Jennifer och Emma på söndagkväll. Efter träning och middag blev jag slö och frusen och har suttit tillsammans med familjen nere i vardagsrummet och slökollat tv. Har haft en massa plugg att göra, men jag har pluggat varenda dag den här veckan så det kändes rätt att ta lite paus nu. Tänker sitta och plugga nu en stund ändå, men jag måste - annars blir jag halshuggen imorgon på naturkunskapen.

Sleep tight my little monsters!


/ Update: Glömde skriva att jag åker direkt till Gävle imorgon efter skolan så jag vet inte alls om det blir någon tid för bloggning i helgen. Ska till parkbadet med Elin på lördagen, plugga en massa och hinna med att mysa med Felix så vi får se om några sekunder kan läggas åt sidan tillägnade bloggen. Annars hörs vi på söndag &  jag hoppas att ni får en jättemysig helg!

Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv; På H&M :)

2010-01-15 @ 17:08:38
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0