DON'T BREAK MY HEART

Idag köpte jag mig ett par alldeles egna heart shaped glasses på Ica maxi av alla ställen! Jag har letat lite överallt under flera år (har velat ha ett par även innan manson började skrika om dem) men har bara hittat sådana med prislappar som inte alls kommit överens med min plånbok. Gick av en slump in bland party- och festgrejer på maxi idag och fann till min förtjusning, olika söta glasögon. När jag stod och bläddrade bland alla påsar som hängde där, så fann jag det jag letat efter så länge! Nu kan jag vara lika förträffligt vacker som finaste Evan Rachel Wood i videon till Mansons heart shaped glasses.







- När Manson spelade i Sverige 07 så såldes det solbrillor i den här modellen, men det kostade närmare 300 kr om jag inte minns helt fel. Dessutom så ville man inte köpa dem innan konserten - då skulle man säkert lyckas ha sönder dem - och efteråt var dem säkert slut. Priset fick mig att inte ens vilja kika igen, även fast jag var hur sugen som helst på dem.

Kommentarer
Postat av: My

såna är så sjukt snygga!

2010-01-27 @ 23:52:11
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0