IF IT'S LOVIN' THAT YOU WANT

Jättetrevligt, men jag har gått och blivit sjuk.. Snoret rinner och ögonen känns varma och svullna, feber incoming! Fredagskvällen spenderades på rockbaren med bästiselin och pär och träffade sedan på plats - emil, gustav och viktor. Hade inte allt för mycket pengar att spendera, så vi satt mest och snackade strunt och hälsade på diverse bekanta som strosade förbi. Jag gillar atmosfären på rockbaren, även om det inte alltid är jättemycket folk där på fredagskvällarna.

Ikväll blir det chips, cola och melodifestivalen - som den nörden jag är. Kan väl för i helvete inte missa både Crucified barbara och Darin! Och ja, för några år sedan var jag helt besatt av Darin, så nu har vi röjt den hemligheten ur vägen också - hoho.

Mitt rum anno år 2005, Darin was my loverboy!


Kommentarer
Postat av: Alex

Thomas undrar om det är Markus falk i mitten?:D

2010-02-21 @ 14:55:17
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0