I HATE MYSELF FOR LOVING YOU

Nej, idag mår jag inte alls speciellt bra. Vi hade väldigt roligt igårkvälls, både hos jennifer samt på krogen. Men runt halv ett tiden så fick jag ruskigt ont i magen, kändes som att jag skulle dö seriöst. Minns att jag har haft så en gång tidigare, precis när jag hade börjat ta mina järntabletter (jag lider av anemi atm).

Nu hade jag inte tagit dem på några dagar, och började med dem igen i förrgår - vilket resulterade i gårdagens magont samt gårdagens spya inne på bockarnas toa. Kändes inte trevligt, men ändå skönt att man inte spydde pga alkohol. Efteråt började jag må mycket bättre men fick smärre attacker under natten, uh. Ska aldrig missa att ta dem igen! Nu har jag iofs bara 6 st kvar efter den jag ska ta ikväll. Wonderful!

Nu ska jag färdigställa mitt gigantiska naturkunskapsarbete om alkohol på 8 sidor och slita av mig mina blöta och illaluktande strumpor. Behöver ni inte plugga och inte har speciellt mycket för er, så kan ni alltid kika på sångaren i dem här:

Dead or alive, med sångaren Pete Burns - 1984



Dead or alive, med sångaren Pete Burns - 2003



Ganska läskigt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

sv: haha, nej det visste jag väl ;) men jag vill ju inte avslöja något ^^

2010-02-04 @ 15:20:32
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Avarquare

,aaa vad läskigt med Anemi! ;_; <3

2010-02-04 @ 20:58:02
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0