You'll find you're closer, closer to the fucking fight


Idag släppte metaltown Cradle of filth också, haha det här börjar bli något jobbigt. Fast jag är inte ens osäker på att någon utlandsfestival kommer att överglänsa metaltown med bravur, and that's where I'll be. Sen har jag och Elin även pratat om det faktum att man väldigt gärna skulle vilja besöka Sveriges alla festivaler för att se hur det är. Jag har endast besökt hultsfred, arvika samt getaway - så det finns ju en hel del kvar att besöka.

Getaway har även haft bandsläpp (vilket egentligen är mest aktuellt för mig, då jag nästan med hundra procents säkerhet lär infinna mig där) som bestod av heaven shall burn, marduk & aura noir. Heaven shall burn måste nog vara det band jag avskyr mest i hela universum! Tror då inte att det är några speciella fel på bandmedlemmarna, men jag kommer ALDRIG klara av att lyssna på sångarens röst i mer än 5 sek utan att skrika eller spy..

Dessutom så kommer Slipknot att headlina Sonisphere festivalen när den besöker Knebworth, UK. Det vore ju något för mig som inte har sett dem. I envy those who have!

Nu ska jag maila min tatuerare om att jag äntligen kommit på en text!
Hoppas att han blir lika taggad som jag är, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0