My love I left, my heart I left - with a promise to return

Jag skrev tidigare att jag skulle slänga upp någonting intressant här i bloggen när jag återvänt till mitt hem, efter dagens arbete. Men, eftersom att ingen någonsin berättar vad som är bra alt. dåligt här i bloggen, så vet jag ju faktiskt inte alls vad ni finner intressant.

Metaltown har släppt parkway drive i alla fall, och det tycker då i alla fall jag är intressant. Fast något irriterad blir jag också, för jag vill inte behöva åka ner till Göteborg - till en festival utan camping, since I love camping :c


Något jag har funderat på föresten - vad tycker ni personligen att min blogg till mesta dels handlar om? Jag brukar personligen säga allmänt om musik (kategorien som bloggen även går under via bloglovin' om jag inte minns helt fel). Dessutom är jag alltid rak och ärlig i det jag skriver och skulle aldrig få för mig att ha någon slags fakead attityd i bloggen, vilket jag vet att jag skrivit om förut. Jag vill egentligen totalt såga sådana bloggar, där man tror att det är häftigt att slänga med fula ord, försöka vara slampig och absolut överdriva hur sjukt jävla tuff man är.

Sen att jag är sjukt cool och alltid slänger med fula ord irl, det var ju en annan sak ;)

Heheh.. -.-

Kommentarer
Postat av: jocke

Din åsikt om musik antar jag att bloggen handlar om :P

2010-12-03 @ 11:46:45
URL: http://niden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0