Dag 1. Presentera dig själv

Linda Angelica Hernández Igglund, så heter jag. Jag föddes av min fina mamma på Gävle BB den 8mars 1991 och är just nu 160cm lång (det var jag nog inte när jag föddes, så jag har växt! woho!). Jag har mörkbrunt hår, bruna ögon och lite lätt brunfärgad hudton - då jag är 50% salvadoran (dvs. min pappa är från El salvador). Jag tycker jättemycket om musik, som är min allra största passion i livet. Dessutom älskar jag att fota och slår man ihop dessa två så får man fram något jag totalt älskar: att fota konserter.

Jag är född och uppvuxen i Gävle, men flyttade härifrån och lämnade alla mina fina vänner när jag var 13 år. Då flyttade jag till Iggesund, där jag har bott nu de senaste 6 åren. Nu har jag dock flyttat tillbaka till Gävletrakterna och bor för tillfället i ett radhus i Sandviken.

Jag har alltid älskat katter och har sammanlagt tagit hand om sju små söta missar. Tyvärr har jag en pojkvän (en väldigt fin sådan) som är väldigt allergisk mot kissar så just nu bor min bebis ylva hos min mamma. Förr har jag dessutom haft tre marsvin och en dvärghamster.

Bjuder på en gammal bild också, dagen till ära.


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Ja så är det ju! Precis... indeed :) skulle system dit vore det HELT perfekt. Trots allt du sagt om rock am ring kan det dock luta dit ändå.

2010-12-09 @ 17:19:41
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Madeleine

Sv: Ja, det är ju så det är. Alla tycker inte lika, och det är väl tur det. Men man kan ju tycka att festivalerna borde blanda sina band lite bättre då, med den vetskapen ;)

2010-12-09 @ 22:10:23
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0