The question is what is the question?

Jag känner mig så ansvarstagande och duktig när jag gått igenom intervjufrågorna osv. inför mitt möte med min jobbcoach imorgon. Har skrivit ned vad jag haft problem med och skrivit ner vilka jobb jag redan har sökt samt kan tänka mig att söka just nu.

Sen har jag faktiskt målat idag, vilket var ett tag sedan. Börjar bli less på att jag inte har något på min vägg i vardagsrummet, då den är gjord av betong - dvs. jag kan inte få upp mina planscher om jag inte ramar in dem. Eftersom att jag inte har pengar till ramar, så har jag bett mamma köpa canvasdukar och så har jag plockat fram mina akrylfärger. Med canvas, färg, penslar & betongkrokar ska jag äntligen få upp lite tavlor!



<3

Kommentarer
Postat av: Pölsi!

"How do you do

Uh huh

I thought why not

Na na

Na na

Just me and you and then we can

Na na

Na na

Just like before and you will say

Na na

Na na

Please give me more and you

How do you do

Uh huh

I thought why not

Na na

Na na

Just me and you and then we can

Na na

Na na

Just like before and you will say

Na na

Na na

Please give me more and you

How do you do

Uh huh

I thought why not

Na na

Na na

Just me and you and then we can

Na na

Na na

Just like before and you will say

Na na

Na na

Please give me more and you"

2010-08-02 @ 15:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0