Log on to your MSN and spread this tune like a virus trojan

Just nu skulle jag allvarligt inte alls ha någonting emot att gråta en skvätt, slå sönder lite grejer och kräkas enorma mängder - på samma gång. And that's how I feel about Sonic syndicates nya ASCRAPPIGA album. Ah, jag är ruggigt lycklig över att jag inte gått runt och taggat och väntat på den här skiten, för då skulle jag nog må ännu sämre atm.

Ja, albumet var enformigt med samma elektroniska ljud lite varstans och samma riff lite varstans. Nathans röst tillsammans med Richards röst blir bara riktigt rörigt, eller jag vet inte - det kanske är Nathans röst som är extremt rörig i sig bara? Hela cd'n skriker i alla fall mainstream och typ "snälla släng mig i samma fack som britney spears, I desperatly want to be there", hemskt. Den enda låten som jag faktiskt kan tänka mig att lyssna på igen (nu efter en lyssning) är break of the day, den funkade. Och ja, titelspåret då - we rule the night.. Introt låter som taget från en 00's dänga med N fucking Sync.. Resten av låten & resten av cdn håller inte måttet, och nej - nu ska jag banne mig gå och grina.


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

2010-08-20 @ 15:31:39
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: SANIBO

håller faktiskt inte alls med dig ;)

2010-08-21 @ 22:33:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0