Erase myself


Haha fan också, jag glömde det igen! Den 19e augusti firade jag & bloggen 2 år tillsammans, i alla fall den här bloggen. Känns lite småmysigt, att jag lyckats hålla mig från att inte gjort någon ny osv, rekord som fasen.

Och om ni skulle vara intresserade av Linkin park (som jag är, oh how i love them) så släpper dem nytt album den 14e september!!!111 Haha, jag är taggad som fan och redan nu har en singel med tillhörande video släppts, vid namn "the catalyst". Albumet som har fått namnet "a thousand suns" har det inte sagts jättemycket om hittils, men Shanoda har uttalat sig och sagt att dem vill gå tillbaka till sina rötter med denna cd (hybrid theory). Efter att bara ha hört denna första singel de släppt, så förstår jag faktiskt inte alls vad han pratar om. This is nothing like the old days, men ändå så brutalt jävla genialiskt. Jag är en sådan person som är FÖR att musik utvecklas istället för att stå och stampa på samma ställe, och ja jävlar - the catalyst är en sjukt bra låt, även om det inte är en typisk linkin park låt. Har ni lust att se videon, så kan ni se den på hemsidan!
Linkin park - the catalyst


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

ja den där låten är riktigt bra! mest lyssnat på hos pojkvännen :)



sv: haha nja, ett av världens bästa band kan jag dock inte påstå ;)

2010-08-26 @ 17:05:46
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: ohyes :o

hehe true! ja men det är bra att alla inte tycker lika : D

2010-08-26 @ 20:12:18
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0