Don't make me be myself around you


artwork

(lägger upp det här inlägget nu mitt i natten, för att jag vet att jag kommer att sova bort halva dagen imorgon och inte kunna blogga någonting då. Det gäller att vara smart och tänka igenom allt man gör!)

I skrivande stund är det 49 dagar, 7 timmar samt 51 minuter kvar till det magiska datumet 4e oktober. Vad händer då? Jo, Bring me the horizon släpper nämligen sitt nya album vid namn "There is a hell, believe me I've seen it. There is a heaven, let's keep it a secret" (olidligt lång titel ja). Artwork kan ni beskåda ovan och jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om det. Minns att jag inte gillade Suicide seasons artwork när dem släppte det heller, och ja - det gör jag fortfarande inte speciellt mycket. Det kanske sjunker in om några dagar, let's wait and see. Tracklisting och en sneak preview är även släppta!

1. Crucify me (feat. lights)
2. Anthem
3. It never ends
4. Fuck (feat. josh franceschi - you me at six)
5. Don't go (feat. lights)
6. Home sweet hole
7. Alligator blood
8. Visions
9. Blacklist
10. Memorial
11. Blessed with a curse
12. The fox and the wolf (feat. josh scogin - the chariot)



ny teaser, it never ends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0