Bury your face in my shoulder

Jag vet någon speciell styvbror som fyller hela 13 år, aka tonnåring på måndag! Därför smyg-grattar jag honom lite såhär i min blogg idag, även fast han aldrig någonsin skulle läsa den - eller ens veta om att jag har en, haha. Av mig ska han då få ett Spyrospel till sin ps2a och en mp3 full med musik, då han aldrig har ägt en sådan. Får hoppas att alla andra ungar inte springer runt med ipods då, så han blir utskrattad. Måste då även säga att jag är en stolt syster då mamma smsade mig igår för att berätta vad han lyssnar på för musik: ac/dc, kiss, survivor och lady gaga. BÄST! Så lilljeppe, grattis på 13års dagen i smyg ♥

Det var ju någon som var extra avis när jag var i tyskland och såg
kiss i alla fall, hoho. Någon dag ska jag ta med honom på konsert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0