THINGS I'VE NEVER DONE

Om jag säger erasure, vad säger du då? Få av er säger nog "åh, ett brittiskt 80-talsband som bildades 1885 och består av vince clarke (depeche mode) och andy bell". De flesta säger nog "ÅH, är inte det gruppen som gjort robot unicorn attack låten?" vilket är lite småkul. Jag personligen har vetat länge vilka erasure är, since i'm in love with depeche mode, men låten always har aldrig riktigt varit någon favorit hos mig - fram tills det där jävla skitspelet! Viste inte ens att det var erasure faktiskt, uh. Men nu vet jag, och här kommer hitsingeln från 1994, always;


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: oja! suck suck,

2010-04-15 @ 09:46:16
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0