THE SUN BREAK MY HEART


Om ni ska ut i vårvärmen och dansa i helgen
så föreslår jag att ni peppar med denna:


 

Ja, jag kan även informera om att jag fortfarande sitter hemma. Vaknade med världens halsont, har nog aldrig i världhistorien haft såhär sjukligt ont! Orkar verkligen inte just nu när jag har arbetat hela jävla helgen i Uppsala och praktiskt taget är helt slut i kroppen på köpet.. Någon vill straffa mig alltså! Hoppas dock att ni andra mår bra även fast ni helt slutat kommentera! :c

Lite senare idag tänkte jag slänga upp min bloggsvarsruta där nere i sidmenyn, woho. Då får ni börja spruta ut frågor åt alla håll och kanter! Jag är inte ett dugg pryd av mig heller, så jag besvarar tamefan allt med ett ärligt svar!

 

edit: nu ligger rutan uppe! klicka dig nedåt och fråga fråga fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0