NOW I'M STANDING ON A ROOFTOP


Skriver från Felix's dator.


Jag är trött men taggad, för ikväll ser jag Kill Hannah! Innan dess ska jag dock läsa lite manga och kika lite anime samt förtära min shake (naturdiet) och bli liiiite smalare. Kan informera om att dem funkat och jag har ändå bara käkat dem i en vecka. Jag är inte alls speciellt sötsugen längre och har faktiskt blivit smalare, VICTORY!

Skulle lånat Elins kamera, men glömde i sista minuten att ta den. Har smsat henne nu och frågat om jag kan ta den sen (min är hemma) eller om jag ska behöva snoka reda på om Felix har någon gammal sate liggandes. Vill ta lite finfina pics ju!

Föresten så hade rock am ring bandsläpp nyss som innefattade Escape THE FUCKING fate! JAG KOMMER ATT DÖÖÖÖ! Det är möjligtvis ett av de sista banden på min "band jag ska se innan jag dör" lista. Dessutom så släppte dem the damned things, kamelot samt the used. Så i sommar blir det HIM x 2, 30 seconds to mars x 2, pendulum x 2 samt the used x 2. AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0