MISERY WOKE UP THE BEST IN ME




source

Fortfarande inte många som kommenterar även fast jag uppdaterar ofta, har många läsare osv. Jaja, ni läsare verkar ju inte överge mig i alla fall - och det är väl det som är meningen, att det jag skriver uppskattas av folket!

- Har pluggat inför muntliga svenska nationella hela dagen, not fun. Tänker lägga det hela på hyllan nu och gå och lägga mig tidigt så att jag gör bra ifrån mig (vilket iofs känns ganska hopplöst woah).

Insåg precis att jag ALDRIG lägger upp bilder på mig själv i bloggen. Jag vet inte om det är speciellt nödvändigt, men är det någonting som ni skulle vilja se mer av? HAHA, hemsk fråga..

Nu går jag och lägger mig och lyssnar
på lite sweet musik i alla fall,
sjukligt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0