NINE NINE NINE MILLIMETER


Som sagt, så kommer Deathstars till Gävle den 31 oktober. Men det är inte bara till Gävle dem kommer, utan dem kommer även till Örebro, Stockholm, Göteborg samt Ronneby. Är det någon mer än jag som känner peppen? Berättade för fina Madde idag, och jag tror att hon blev precis lika lycklig som mig. Förstår inte ens att det är sant, haha.

Datum
28/10 Örebro - Virus
29/10 Stockholm - Strand
31/10 Gävle - Maxim
6/11 Göteborg - Sticky Fingers
7/11 Ronneby - Club Ron

Biljetter & info: www.skrikhult.se

 

Och jag får inte glömma att gratulera min käre vän Gustaf som gick vidare i idol idag
Tror nog att det kommer att gå lika bra "imorgon" när det är dags för gruppsång!



Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

åh, deathstars vill jag också se ._. really sad... snälla säg att dom kommer nånstans i sommar.



sv: men WIHO :D

2009-09-22 @ 22:46:05
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: äschdå ;D



MEN VAD SÄGER DU?! :O okej... jag kan ju ana att du typ... kommer få träffa dom och sånt?! nu blir jag sjuuukt avis =( haha

2009-09-22 @ 23:08:14
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: maddi

vi måste måste måste åka på fler spelningar bebis!

2009-09-23 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0