Living in the sky with diamonds

Jag lyckades att ha en helt hyfsad helg, vilket känns grymt bra!
I fredags var jag och Felix iväg på en spelning i sjömanskyrkan, the throwdown. 4 lokalband samt ett örebroband lirade och stämningen var skön. Alla var på bra humör och allt spexande på scen (okey, i vissa fall omedvetet spexande) gjorde allt så roligt.

Igår umgicks jag med Jonathan, Nathalie och Fredrik, Nathalies pojkvän. Jonathan bor i uppsala och vi träffas därför inte alls ofta - senast var för ca 7 månader sedan. Vi tog igen allt vi missat och drack slush och drog runt på caféer samt restauranter.

Den här dagen har bestått av en hel del mys med min bebi, lite häng med Elin samt planering. Vi planerar just nu en megastor halloweenfest i gävle, som kommer att bli så jävla nice. Känner någon för att komma så är det bara att höra av sig föresten!  (31 oktober i centrala gävle) Jag är ASPEPP!




Kommentarer
Postat av: Malin

WOHO, halloweenparääääy <3



och om det är maria lundholm du menar så jajemensan, hon är min klasskamrat :*

2009-09-21 @ 17:18:13
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0