I don't care if your world is ending today


jag har haft absolut INGENTING att skriva om de senaste dagarna, that's why
i've been so off. nu har jag dock lite info angående min hannah montana
utlottning som du hittar HÄR. jag har inte gått ut med info om när denna
avslutas, och därför hade jag tänkt göra det nu.

slutdatum för utlottningen av tre stycken paket med hannah montana
DVD/blueray är 17e september, dvs nu på torsdag! så om ni vill vara med
i utlottningen så gäller det att kommentera det här inlägget innan kl. 16.00
på torsdag. chansen är större att du vinner om du även länkar i din blogg.



update över vad som händer i mitt liv för tillfället:
jag njuter över mitt nya schema (slutar tidigt som fan, ofta) och går i skolan!
har varit i skolan i över en vecka i sträck utan att stanna hemma &
sjukanmäla mig, vilket är jävligt strong gjort för att vara jag, haha! hemma
så pluggar jag 24/7 så att jag ska kunna åka bort på helgerna (till min bf) och
slippa pressen över att behöva plugga istället för att unna mig lite roligt.

sen så lyssnar jag för tillfället på en massa nostalgimusik, mysigt som attan!

kika in i min andra blogg också, om du har tråkigt eller något:
http://theshapeofaheart.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0