WELL BABY THEY'RE TUMBLING DOWN

Jag vet inte, men det känns lite småjobbigt att sitta och skriva ett arbete om RnB när man personligen föredrar att lyssna på, huvudsakligen, metal. Äsch, jag försöker att skriva stödord och lite annat smått och gott för att kunna stoltsera med en riktigt trevlig redovisning imorgon på kulturhistorian (ett bra betyg är ju fortfarande ett bra betyg, även om det innebär att jag måste gräva mig djupt ner i RnB träsket).

Så just nu går en massa sötsliskig RnB på högvarv på spotify. Allt från Beyonce (därav inläggets rubrik) till gammaldags Roy Brown. Kan lugnt säga att man märker en oerhört stark kontrast mellan dagens och dåtidens RnB. Äsch, nu ska inte jag fortsätta att plåga er med detta dravel. Bjuder istället på lite nytagna bilder på me, myself & I;




Kommentarer
Postat av: SANIBO

snygging!!



sv: hahaha jaha, då fattar jag. men andra ord den lukten som kan uppstå i läppiercingen ibland? ;D kan tänka mig att det är jävligt när man är sjuk, hahaha.

2009-10-21 @ 19:40:14
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0