THERE'S A CLASS FOR THIS

Okej, nu kan jag lova att alla metallovers där ute aldrig mer kommer att vilja läsa min blogg. Men det är värt det, för i en blogg ska man väl kunna vara ärlig? Eller hur?

Innerst inne vill jag;

- Förstora mina bröst till en stor C - liten D
- Använda heels varje dag, riktigt höga jävlar!
- Gå runt i rosa velour hela dagarna
- Svälta mig själv för att bli skitsmal
- Göra någorlunda classy utvik, dvs NAKENBILDER där jag inte visar what's between my legs
- Vara vit
- Vara rik
- Flytta ifrån Sverige
- Ha en garderob fylld med kläder .. tjejkläder!

Nu kommer tretusen personer att ändra uppfattning om mig (säkert några av mina vänner med), men so what? This is me, and that's what this blog is about, RIGHT?! Ärlighet är vad man vinner på i längden i alla fall så.

Någon jävel undrar säkert över varför jag i princip jämt använder "killkläder" och sneakers om nu detta (se listan) är vad jag egentligen vill. Det finns ju ett logiskt svar på det också; Jag har aldrig riktigt sett ut som en tjej - någonsin! Dvs, lite svårt att bara hipp som happ byta stil på någon dag. Eller är det för svårt för att förstå för er?

Jag är brutalt ärlig idag - mot mig själv och mot alla andra.


För att göra en sista confession;
Jag anser att Kissie är JÄVLIGT brutalt skitsnygg! (Om man bortser från läpparna)



här!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Men GOSH Linda.. du är ju kvinnlig!!! dumfan >_<" jag känner mig inte heller speciellt feminin men jag klär mig som jag vill ändå, och det tycker jag du också ska göra! <3 puss

2009-10-23 @ 07:44:54
URL: http://asphodelos.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Förlåt, men detta gör mig allmänt irriterad...om du känner såhär; varför i helvete byter du inte stil då!?

Det går att göra, det är inte SÅ svårt. Jag gjorde det för några år sedan, inte mellan just dessa stilar...men jag ändrade min attityd och stil drastiskt och det är det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Du kommer trivas så mycket bättre om du är som du vill!

2009-10-23 @ 08:11:48
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: SCYTH

HAHA, hennes läppar..

2009-10-23 @ 10:34:32
URL: http://scyth.blogg.se/
Postat av: Karin - Avarquare

haha söt du är ;D att du har egna åsikter gör ju inte att jag ogillar dig, tycker om din blogg och dig ändå, även om jag är helt tvärtemot det du vill göra + Kissie ^^ alla är olika.<3

2009-10-23 @ 12:06:27
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: ROXANNE

ja, jag vet att du vet hur det känns och det är alltid lika hemskt :C mitt ex dog ju för ca 4 år sen, usch, trodde inte det skulle bli något mera. :<

men hur mår du?

2009-10-23 @ 17:45:53
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Malin

förlåt linda, men nu började jag garva (dock är min uppfattning om dig inte alls särskilt ändrad); jag fick bara en bild framför mig där du har uppblåsta boobisar, rosa läppar, superblonderat hår och string upp till axlarna. rent ut sagt; något så långt ifrån du som det går att bli.



OCH jag tycker att du är skitsnygg NU

(och inte fan är väl dina boobisar särskilt små? VAR STOLT; du har iallafall några)

2009-10-23 @ 21:46:21
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0