SAID OH GIRL

Fredag: Idolmys med min baby
Lördag: Stan med baby, stan med elin, fika, god middag & 3 hyrfilmer samt godis och annat skit (batman begins, nya fast and the furious & disaster movie)
Söndag: Förhoppningsvis möte med Max som jag inte hörde av idag samt stan och mys med baby.

Jag hoppas att ni har haft en jättebra helg hittils! Sitter just nu med Parkway Drive dvd'n i min ena hand och myser lite för mig själv. Blir till att kika på den imorgon efter en liten shoppingrunda med Felix om jag har tur, wooh. Hoppas och tror att den kommer att vara lika bra som I killed the prom queen dvd'n - För er som inte har sett den, SE DEN!

Hela dvd'n finns på youtube om jag inte misstar mig och här är första delen;


Kommentarer
Postat av: Fredrika

ååh batman begins är så sjukt bra :o båda filmerna är awesome.

jag som gillar killar som är sådär lite manligt snygga har ju alltid fallit för christian bale.. särskilt som bruce wayne. för het :o ;)

2009-10-04 @ 00:46:56
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: ROXANNE

hehe, ja så är det väl för oss också, båda vill inreda, men vi har ju nästan samma smak, så det går bra :)

vi har nästan fått iordning på grejerna nu, men mycket kvar att göra :>

2009-10-04 @ 09:18:37
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: frida

jj <3

han är ju med i deez nuts nu

eller sångar

även i killed the proom queens trummis är med i deez nuts nu... men som sagt

2009-10-04 @ 17:46:17
Postat av: Karin

Sv; Ja gör't :))huhu , är allt bra med dig då? ^^

2009-10-04 @ 20:15:03
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0