DRESSED UP IN EVENING WEAR



I onsdagskväll när jag låg och zappade bland alla de 648733 kanalerna vi har i vårat utbud så stötte jag på en väldigt trevlig serie - Reaper. Jag fastade på en gång och blev lite ledsen i ögat när avsnittet var slut. Reaper handlar om Sam, han har hoppat av skolan och jobbar på en stor elkedja. När han fyller 21 visar det sig att hans föräldrar sålde hans själ till djävulen och att han måste börja jobba som djävulens prisjägare från och med sin 21:a födelsedag. Verkar awesome va? Läste dock att dem la ned serien efter två säsonger, så serien är inte speciellt lång. Det finns sammanlagt 31 avsnitt á 42 min (säsong 1: 18 avsnitt, säsong 2: 13 avsnitt).

källa; wikipedia



Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

oh, man kanske borde spana in den serien då :o tror jag har hört talas om...



sv: jaha, jag hade för mig det! men åh, okej :( fan vad trist. men ja precis ;D haha. det skulle ju vara guld om de kom i sommar med... men känns inte som det på något sätt.

2009-10-29 @ 17:12:28
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0