ALL THESE THINGS THAT I'VE DONE

Hela sanningen är väl inte ute. Jag är nog inte bara upprörd över skolan just nu, allt plugg åså, utan jag har även en del personliga anledningar. Har känt mig som en del i en nedåtgående spiral nu i flera veckor och jag blir allvarligt lite rädd för mig själv ibland.

För er som inte känner mig speciellt bra så har jag sedan flera år tillbaka varit sjukligt deprimerad. När jag var 10 började jag att skära mig, vilket jag dock inte gjort nu på ca 2 år, och mina vredesutbrott var inte få. Fick gå i en slags familjeterapi med min ensamstående morsa, min alkoholiserade pappa var ju inte mycket att ha.

Tänker väl inte rabla upp hela min barndom här för en massa människor jag inte alls känner, men ingenting har varit lätt. Idag när allting är otroligt lätt i jämförelse så är jag ändå inte helt frisk, vilket jag nog aldrig kommer att bli. Ibland får jag mina svackor, vissa gånger djupare än andra - som nu. Känner mig helt utpumpad på livskraft och ork.

De senaste veckorna har varit en djup svacka och det känns som att jag aldrig kommer att hitta stegen som tar mig upp igen, men inom en snar framtid är jag väl där.


Kommentarer
Postat av: emma

åh var den filmen bra? (:

2009-10-07 @ 23:47:02
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

i helgen ska jag bland annat fira min farmor och farfar som har varit gifta i 50 år. lite gulligt sådär. vad ska du hitta på sötnos? (:

2009-10-08 @ 14:06:05
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Malin

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för att visa att jag bryr mig; ett simpelt litet hjärta kändes så fånigt men ett sådant får du ändå; <3

2009-10-08 @ 20:55:24
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0