WILL WE LET IT DIE?

Här kommer föresten svaren till era frågor som ni ställde i min lilla frågestund;



Önskeyrke?

Åh, jättesvår fråga! Jag vill egentligen bli en massa saker. Jag skulle vilja jobba på stora konsertarenor som eventarrangör (lite så som min chef max jobbar i dagsläget på maxim), bli en otroligt känd heltidssångerska, bli makeup-artist och en massa annat smått och gott!

Vilken är din favoritkaka?

Jag älskar alla kakor i alla dess former, jag är ett riktigt litet kakmonster! Var jag tvungen att välja en speciell kaka skulle jag nog välja morotskaka eller schackrutor!

Hur vill du att din framtid ska se ut?


Satt faktiskt och pratade lite smått om framtiden med Johan idag, lite smått ironiskt dock - men ändå! Jag vill ha en hel drös med pengar så att jag slipper tänka på vad jag kan och inte kan köpa. Jag vill vara gift med Felix och ha flera barn med honom. Jag vill kunna åka ut på helgerna tillsammans med min familj och våra vänner och leka i lekparker med barnen och käka picnic och mysa. Jag vill vara lika kär i min baby då som jag är nu, vilket jag faktiskt tror på. Egentligen så ser jag ingenting annat i min framtid än Felix, och jag vill nog inte se så mycket annat heller. Han är min framtid helt enkelt och min kärlek till honom är oändlig, gränslös och äkta ♥

Favoritplagg?

Jag är helt besatt av skor, som ni kanske vet? Men skor är väl kanske inget plagg, så då får jag nog säga linnen - cause' I love em' too! Helst med något coolt tryck, typ bandloggor osv!

Bloggidol?

Oj, jag har nog egentligen ingen bloggidol men jag har oändligt många favoritbloggar! Hoppas att det är okej att jag ger dig flera svar på denna? Här kommer en liten lista iaf, utan inbördes ordning - alla har en lika stor plats i mitt blogghjärta.

- http://robertpattinson.blogg.se/
- http://ssanibo.blogg.se/
- http://kissamiss.blogg.se/
- http://kenzas.se/
- http://www.rodeo.net/signe/
- http://www.radarzine.com/blogg/shelley
- http://anewkindofmetal.blogg.se/
- http://metrobloggen.se/niotillfem

Ladda upp 1 pic på din snyggaste/finaste/sötaste kompis :D


Jag anser att alla mina vänner är mer eller mindre vackrast i världen, pga deras personligheter.
Dock så har jag alltid älskat den här bilden på min vän Madeleine.



Största förebilden?

Oj, jag tycker att sånt där med förebilder är så himla svårt. Men när jag var yngre såg jag verkligen upp till sångerska i Evanescence, Amy Lee. Nu för tiden ser jag upp till de flesta som är öppet homo/bisexuella eftersom att jag inte är riktigt lika modig som dem.

Namn på någon du saknar!

FELIX! Vi har inte setts i mer än några timmar på 2,5 veckor! Men om du syftar på vänner så saknar jag i princip alla de jag inte träffat på senaste tiden, vissa mer än andra. Jag saknar Jonathan en jävla massa också, även fast allting är lite underligt just nu.

Finns det någonting du verkligen ALDRIG skulle ta på dig? (klädesmässigt alltså)


Manchesterbyxor känns inte riktigt som min grej..

Vad använder du för parfymer, om du ens gör det? xD

Jag glömde bort att du ville att jag skulle göra en liten parfymspecial i bloggen, du får ursäkta malin! Till ditt nöje (förhoppningsvis) har jag tagit en bild på alla parfymer jag äger och ringat in dem som jag använder oftast nu för tiden. Fast, vaddå om "jag ens gör det?" PÅSTÅR DU ATT JAG LUKTAR ÄCKLIGT?! Stryk imorgon Malin, fifan!

 

Gula; Nature's flurry edt - från Yves Rocher
Bruna; Nature, millénaire - från Yves Rocher
Lila (fast färgen är avskavd); Har inget namn och är köpt på ÖB. Men FAN vad gott den luktar!

Har faktiskt en till favorit, som inte kom med på bilden - och det är min Paris Hilton special edition parfym i en hjärtformad flaska ♥


Tack för alla frågor, det var roligt att svara på dem! Det här gör vi igen någon gång tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Fritzl farsan

Jag lol'a xD Inte så jag menade, jag har bara inte kännt någon speciell parfym-doft på dig! Bara cigg, Hahaha. Tack btw :}

2009-11-25 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0