SO TELL ME WHEN YOU HEAR MY HEART STOP

Världens impulsgrej - Anton smsade mig och frågade om jag hade sett new moon ännu. Det hade jag inte eftersom att jag inte kunde boka (har inget visa kort) och har inte haft pengar (och den hade faktiskt premiär i fredags haha). Hade dock tjänat en hundring i helgen och därför så åkte vi, en timme efter att han hade smsat, för att se new moon. Jag grät som ett litet barn och jag har till 100% en ny favoritfilm nu.

Jag tänker inte utveckla och berätta om vilken twilightfantast jag är och hur många olika bloggar, hemsidor, tidningar, internettidningar jag läser om dagen bara för att läsa om skådespelarna, böckerna och filmerna varje dag.. Men jag är mer "besatt" än de flesta ni känner till - Det kan jag lova. Jag håller mig dock lite lågt, för jag vet hur jävla mycket skit många av fansen får stå ut med tyvärr, haha.

Och snälla, skriv på den här listan för att rädda Midnight sun!
Midnight sun är Twilight berättelsen berättad ur Edwards synvinkel som Stephenie Meyer aldrig skrev klart. Hon sände ut ett antal kopior på en oredigerad början på boken till några personer och såklart läckte allt ut på internet. Efter detta lessnade hon och satte projektet på hold, som man säger. Nu vet vi inte alls om den blir färdigskriven, men det vill och hoppas vi! Därför behövs din underskrift på den här listan, så att Stephenie får se hur mycket hennes arbete betyder för oss twifans.






Kommentarer
Postat av: Frida

haha och du som inte ens trodde att den skulle bli bra ;)

2009-11-22 @ 23:08:12
Postat av: linda

sv frida: det är ju för att new moon boken inte alls är lika bra som dem andra :) fler än jag som tycker att filmen blev bra ändå! woho, men det trodde man inte!

2009-11-22 @ 23:21:18
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Åh va bra den är, helt underbar! Har skrivit under med mitt namn nu, ska få lite mer vänner att göra det också :)

2009-11-23 @ 22:38:26
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0