SEX SEX SEX AND DON'T FORGET THE VIOLENCE

Okej, jag vaknade 13.30 och det är söndag idag, dvs - jag kommer att vara dödligt trött på måndagmorgon i skolan. Känns helt konstigt att det är dags för rutiner och buss varje morgon igen, nu när jag har haft lov i en vecka och prao i en vecka. Men det ska bli skönt att komma igång och beta igenom de 6 ynka små veckorna vi har kvar innan det är dags för jullov.

Sitter och klurar lite på vad jag ska köpa i julklapp till alla. Jag älskar att köpa julklappar och ge bort, men jag hatar att det ska vara så svårt att komma på vad man ska köpa till var och en. Har ni något tips på vad man kan ge sin pojkvän, till exempel?

Just nu; Nine inch nails


En ren besvikelse på arvika men en ren glädje på cd hemma i rummet.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Åh! :D jag går alltid till samma ställe å köper alla julklappar åt allt folk. inredningsställe med allt tänkbart trevligt ;D

OCH nu fick jag låten från din rubrik på hjärnan... sitter å nynnar på den nu 8D :D haha :*

2009-11-08 @ 16:53:02
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: Karin - Avarquare

Nine inch nails är grymma <3

men det är manson som står för rubriken va? ;D

2009-11-08 @ 20:43:01
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0