I WANT YOUR LEATHER-STUDDED KISS IN THE SAND

Okej, i ärlighetens namn så orkar jag inte fixa till bloggdesignen idag. Satt och kikade igenom lite för att försöka hitta felet, men gav upp otroligt snabbt och blev mest bara irriterad. Så, ni som använder er utav internet explorer - än så länge får ni ursäkta!

Nu sitter jag istället här och svarar på frågor om filmen "Super size me" som jag kikade på för ca 20 minuter sedan. Filmen var otroligt bra och den sätter verkligen igång tankeverksamheten. Känns inte som att man kommer äta på McDonalds på några veckor (fast jag vet att jag kommer att vara sugen på en cheese redan imorgon). Är inte alls på humör för att plugga, but that's life!





 


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: haha eller hur, man får ju ett litet glädjerus :D

2009-11-17 @ 21:39:05
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: linnéa

Hur har din dag varit? :)

2009-11-17 @ 22:00:14
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0