I NEED LOVE CAUSE ONLY LOVE IS TRUE

(Innan jag ens börjar skriva något; Ursäkta bloggtorkan! Jag kommer igång igen mycket snart, hoppas jag! Men intresset är ganska bortblåst just nu då jag har alldeles för mycket i skolan att göra.)

Som ni alla vet så firar den belgiska festivalen Graspop metal meeting 15 år i år, och detta tänker dem fira med den fetaste line-upen man kan tänka sig! Jag har tänkt åka i 2 år nu, men det har inte blivit av. Festivalbussen anordnar bussar som går till flera olika utlandsfestivaler och det vore väl ett riktigt äventyr! Och det kanske får bli mitt substitut till charter/solresa innan studenten, för någon sådan blir det inte alls för min del. Nej, då åker jag hellre och grillar mig i belgien i en vecka och ser på feta band!

To get to the point - Det trillade ner ett mail i min inkorg idag, med det första bandsläppet. Man kan då lugnt säga att dem verkligen inte håller någonting tillbaka, herregud. Ja, är ni redo? Här kommer det första bandsläppet;



Om inte det här är helt sick, vad är då sick?

JAG MÅSTE ÅKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0