I HAVE NOTHING LEFT TO SAY

Hinner med en liten update innan jag beger mig mot tåget och Gävle!
Ikväll blir det utgång och lite annat fint tillsammans med malin och hennes vän therese. Vi ska gå till något dansställe om jag har fattat det rätt, så den här gången blir det inte till att bara sitta i soffan och bli fullare och fullare, haha. Imorgon far jag iväg tillsammans med Max (från Maxim) samt Maxim's projektledare till huvudstaden. Där ska vi på ett top secret mission - som ni kanske får veta mer om lite senare ;D 

På lördag eftermiddag far jag förhoppningsvis till Felix och kramas lite, om han orkar. Han är sjuk och vill nog inte ligga och snora ner mig - så jag hoppas på att han hinner bli bättre. På söndag kommer jag att plugga tills hjärnan blöder, usch.

Är det någon mer än jag som alltid pluggar på söndagar?


Fierce bilder från signering i Paris med ADR & BMTH









source

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

åh! låter intressant med uppdraget :D

2009-11-13 @ 18:16:47
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Fritzl farsan

Söndag är dooooom day of them all.

2009-11-14 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0